Download subtitle and video from Youtube

Quicky way to download subtitle and video from Youtube: go to https://thetv.info/[youtube-id]
E.g. Change https://youtu.be/6I2BnX32qNQ to https://thetv.info/6I2BnX32qNQ

Video MightyDuck Vine compilation - Funny Mighty Duck Vines & Instagram Videos 2018 - Best Viners

TheTV.info
30:44   |   views   |   08/13/2018

Transcription

  • say hey to Varma Wow
  • what why they following me mom hey
  • whatta what you doing but it's boy
  • driving what you're doing what you're
  • doing but the window your brother told
  • me to do this ma ma ma Wow yeah he has
  • on a black hair blue jeans and a apron
  • come get him
  • oh she's stealing she's still oh oh
  • she's so fun hey you in there sir thank
  • you mean I didn't hook there nothing
  • y'all ain't not even hooked her nothing
  • mr. Baba
  • well why are you bobbling your head or
  • nice yard take those off they're not
  • even hook them they're not in the
  • compare hey y'all showing I know you
  • don't got no device the parodies - you
  • don't got no device to pair those two
  • what oh she's doing
  • that's nasty ain't buying that yeah
  • hey Sharon is Karen
  • hey y'all he want me to split this and
  • he won't to teens right what no that's
  • all this is are in the ghetto right yeah
  • good for cleaning oh hey why are you
  • following me man I've been walking past
  • it at the whole time what follow you I
  • need to get your feet off my couch yeah
  • he did with me already yeah watch this
  • and put it in your mouth
  • what trust the freaking process come on
  • bro put it in your mouth all right
  • yeah no condom the whole thing for three
  • I'm gonna make it disappear like Miss
  • potato and they said well ASAP stand for
  • Oh you curse mom Mar this your cup a
  • call one day I want a black boy right
  • now you can get this man standing behind
  • me if you call right now you get another
  • one for free right now just call white
  • debit or credit
  • [Music]
  • Hey
  • that's the Audis darling oh oh she's
  • still there oh come together
  • she's stealing dollars so y'all just go
  • look and they say your phone is not even
  • home oh my gosh you're so beautiful she
  • peeing a beer no I don't know I'll be in
  • the mail boy you want to follow up now a
  • man this man loves the dance watch this
  • hit at one time oh oh that's what I do
  • I just wanted to see I'm not gonna get
  • my money China can't get this dinosaurs
  • I'm gonna tie to claim that to you boy I
  • don't pay no bills you're two years old
  • now gonna get that truck back there okay
  • look
  • [Music]
  • there's what's the nebulous uh-oh hey
  • mom do you like shit Shih Tzu dogs you
  • know they're tiny
  • no don't can imagine so your magistrate
  • mom I promise it's a Manitou
  • come on just put the broom down let me
  • show it's hard to add to it yeah yeah
  • you ready I'll put the Hat on you ready
  • come on not be an airline ah there's
  • nothing there there's nothing in air
  • live and no nothing in there at all you
  • ready all right mom mom calm down all
  • right
  • I can make a buck it may not be no bug
  • in there my mom
  • oh hey ceilings
  • one two always stealing who let the dogs
  • out
  • you're doing it too early you don't beat
  • you don't come I must have made out of
  • all my girlfriends you the best one wait
  • no no draw bruh I ain't doing nothing
  • but do you want to go to the pieman a
  • real thing is right here right now man
  • to leave a mess
  • this is my bro ja single and ready to
  • mingle he's looking for cute guys ages
  • 12 we need some ready for this right
  • here is just the hair that's okay so we
  • need a my chakras your Rex I'm with my
  • baby
  • Monica Monica se lo I think we're under
  • attack
  • oh my god does stop playing oh my gosh
  • just don't have any pity to touch up but
  • let the barber finish it are you ready
  • you ready wait oh oh no not this cuz
  • that's what's gonna cover up my baldness
  • what are you oh I'm not talking about
  • that that no do it again do it again
  • that that little piece I don't my god
  • [Laughter]
  • okay I'm completely done I'm out of here
  • [Applause]
  • [Music]
  • Oh juice thing oh my gosh
  • you got a skunk on your hand and you see
  • oh you got a skunk on your head always
  • stealing Oh yup he has on a gray hoodie
  • and some blue jeans and I don't know
  • what kind of shoes come get him oh he
  • just stole a banana oh my boy am i
  • enjoying their ice cream Oh watch out
  • watch out watch out watch out mom to
  • counter three say something nice about
  • each other one two three something nice
  • about each other why why did you do that
  • Ronnie get out shake it up mom get out
  • play a lot hey come on man don't teach
  • my son well you just duty doing the
  • scary
  • and he said guess what Chris Brown will
  • just dye his hair black
  • Justin you forgot to take a picture of
  • it oh my gosh there we go get it
  • get in that ice cream
  • hey it's out of working the same people
  • that it's not working they just stand
  • around solving Hey yeah he has on a red
  • hoodie and a blue cap come get him
  • [Music]
  • [Laughter]
  • my mom he following me mom he's still
  • he's still please don't cut in front of
  • me if you driving and go slow hey sir
  • can I have a bike oh I'm just playing a
  • god bless you man thank you so much
  • hey truth or dare yeah I dare one of
  • y'all to say the n-word
  • right cuz stop 1 2 3
  • hey no not that
  • mommy the broom you almost you scared me
  • to death
  • almost you wanna dive for a minute like
  • don't do that don't do that
  • don't don't try to flip it you try they
  • don't know oh you put you okay you are
  • like I'm hiding something oh you are
  • like I'm hiding something look look at
  • this look at this you got to look
  • closely look look look look look closely
  • oh you seen that dolphin you seen that
  • dog no that's why I like that you think
  • I like it doesn't a but no there was no
  • damn dog I did we won't do this again
  • again and then you sniffing it I don't
  • even know why this me where's the trust
  • that you sleep no no not you sleep I'm
  • so mad at you baby love me or no to me
  • no
  • oh my god
  • blue 42 say you'll be quiet
  • you're beautiful sexy pretty face Oh
  • just be quiet Dain why are you laying
  • down and you think you pay bills huh you
  • won't be laying like that you don't pay
  • no bills you better sit up a turn up
  • turn up everybody say happy birthday to
  • my beautiful brother how hey y'all watch
  • this
  • [Music]
  • oh hey looming why you maybe plus y you
  • know me eight plus you not vision you
  • Asian hit if only one time hey hey hey
  • hey hey oh my gosh this has Williamson
  • vine hey wait
  • [Music]
  • it's enough yourself I'm sorry let me do
  • it
  • are you serious right now oh she's
  • stealing oh come again
  • see y'all girls mess I don'ts work I do
  • my homework now let me get back to it
  • French shut your face right now
  • [Laughter]
  • that's what you wear that's what you
  • were they're gonna kiss
  • oh please dad
  • sorry do get back here boy they say you
  • must eat house this place I know you
  • just what IDC stand for I don't care
  • well I care so can you tell I don't care
  • I'm telling mama still monitors just got
  • a new book
  • mama is passing out I'm here quick shout
  • out to my sisters - where - bitch never
  • mind because the hair is a mess well you
  • can't be walking to no puddles like that
  • you too short he already got one so I
  • asked them can I do the other one he
  • said no but he's sleeping now so how can
  • you give me any answer
  • [Laughter]
  • [Music]
  • school starts in two weeks
  • dude no my now found my dad what's that
  • bad are you today you my dad man nah man
  • where's mom hey mom
  • [Music]
  • always spilling peach I don't what I'm
  • sorry - you my brother every day your
  • phone is not on okay duck everybody know
  • already come on back ma'am I'm girl
  • always tripping what what don't what
  • okay then wait
  • how much is too much too much
  • me and my boy Joshua why are you so
  • excited we buy the once we are about the
  • ice door man let it burn burn but or
  • needs to be quiet okay hey well I can't
  • tell my how big my but look at me for oh
  • I'm sorry hey wait wait wait do beavers
  • build a dam mommy he sent me up
  • [Music]
  • check this out my boy legend is in a
  • Sephora store as you can see he is about
  • to buy his Jerusem makeup I don't know
  • [Music]
  • [Applause]
  • [Laughter]
  • [Applause]
  • give me five while you laying down thank
  • you come on good handshake you can go to
  • sleep now three two I don't like apple
  • because pineapple is better fine oh let
  • us say by Panama
  • stealing
  • he's stealing when I say mighty you say
  • duck when we use this up the dollar gain
  • I'll just learn your story I get
  • minority
  • oh you all right so my sister birthday
  • is tomorrow she by the time 40 years 50
  • years oh yeah so congratulations what
  • you mean when is this gonna have a
  • birthday it's not complaining when your
  • girl is not complaining it doesn't
  • matter
  • be honest now cuz I did it why don't you
  • just say why'd you can't fight what the
  • hell you like that
  • I'm not going bald right here
  • y'all are so rude like honey to my y'all
  • just mind your own business just mind
  • your own but then nobody ask out about
  • mom oh there's my boy Brandie he's
  • single looking for guys
  • do you want me to come up there and kick
  • your butt
  • but you good well you jumped up grazed
  • on a boat
  • [Laughter]
  • [Laughter]

Download subtitle

Description

BEST of Mighty Duck Instagram Vines 2018 w/ Titles

Best Viners playlist ►http://bit.ly/BestVinerscompilation
Best Vines compilation playlist ►http://bit.ly/BestVinescompilation
Facebook ►https://www.facebook.com/bestvinersHD
Twitter ►https://twitter.com/BestvinersHD
SUBSCRIBE for more Vine compilation ►http://goo.gl/rTHG6B

Keywords

vine vines vine compilation mighty duck MightyDuck mighty duck vine Mighty Duck Vines mightyduck vines MightyDuck Vine compilation MightyDuck Sister

HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 CHVRCHES

Here With Me flac

CHVRCHES. 2019. Writer: Steve Mac;Martin Doherty;Marshmello;Lauren Mayberry;Iain Cook.
2 5 Seconds Of Summer

Who Do You Love flac

5 Seconds Of Summer. 2019. Writer: Andrew Taggart;Talay Riley;Oak;Sean Douglas;Luke Hemmings;Calum Hood;Ashton Irwin;Michael Clifford;Trevorious;Zaire Koalo.
3 Bonn

No Sleep flac

Bonn. 2019. Writer: Albin Nedler;Bonn;Martin Garrix.
4 Katy Perry

365 flac

Katy Perry. 2019. Writer: Zedd;Katy Perry;Caroline Ailin;Corey Sanders;Daniel Davidsen;Cutfather;Peter Wallevik.
5 Jonas Brothers

Sucker flac

Jonas Brothers. 2019. Writer: Kevin Jonas;Joe Jonas;Nick Jonas;Ryan Tedder;Louis Bell;Frank Dukes.
6 Alan Walker

Are You Lonely flac

Alan Walker. 2019.
7 DEAMN

Happy flac

DEAMN. 2019.
8 Brooks

Better When You're Gone flac

Brooks. 2019. Writer: David Guetta;Emma Lov Block;Ido Zmishlany;Jackson Foote;Jeremy Dussolliet;Brooks.
9 P!nk

Walk Me Home flac

P!nk. 2019. Writer: P!nk;Scott Harris;Nate Ruess.
10 Louis Tomlinson

Two Of Us flac

Louis Tomlinson. 2019. Writer: Bryn Christopher;Andrew Jackson;Duck Blackwell;Louis Tomlinson.
11 LSD

No New Friends flac

LSD. 2019. Writer: Labrinth;Sia;Diplo;King Henry;Jr. Blender.
12 Anitta

R.I.P flac

Anitta. 2019. Writer: Chaz William Mishan;David Delazyn (The Fliptones);Shari Lynn Short;Thomas Augusto;Omar Tavarez;Tainy;The Fliptones;Rita Ora;Sofía Reyes.
13 Ariana Grande

Needy flac

Ariana Grande. 2019. Writer: Tayla Parx;TBHits;Victoria Monét;Ariana Grande.
14 Fall Out Boy

I've Been Waiting flac

Fall Out Boy. 2019. Writer: Andy Hurley;Patrick Stump;Pete Wentz;Joe Trohman;Lil Peep;​iLoveMakonnen.
15 Thomas Rhett

Look What God Gave Her flac

Thomas Rhett. 2019. Writer: Thomas Rhett;Rhett Akins;Julian Bunetta;John Ryan;Jacob Kasher;Ammar Malik.
16 Ariana Grande

Imagine flac

Ariana Grande. 2019. Writer: JProof;Priscilla Renea;Happy Perez;Andrew "Pop" Wansel;Ariana Grande.
17 Epik High

Sleepless flac

Epik High. 2019.
18 Avril Lavigne

Crush flac

Avril Lavigne. 2019. Writer: Johan Carlsson;Avril Lavigne;Zane Carney.
19 Avril Lavigne

Dumb Blonde flac

Avril Lavigne. 2019. Writer: Mitch Allan;Bonnie McKee;Nicki Minaj;Avril Lavigne.
20 Bebe Rexha

Last Hurrah flac

Bebe Rexha. 2019. Writer: Andrew Wells;Nick Long;Lauren Christy;Bebe Rexha.

Popular this week

Related videos

TheTV in 90 countries


Categories