Download subtitle and video from Youtube

Quicky way to download subtitle and video from Youtube: go to https://thetv.info/[youtube-id]
E.g. Change https://youtu.be/6I2BnX32qNQ to https://thetv.info/6I2BnX32qNQ

Video Thomas Rhett - Marry Me

TheTV.info
03:44   |   today at 12:52

Transcription

  • ♪ ♪
  • ♪ SHE WANTS TO GET MARRIED ♪
  • ♪ SHE WANTS IT PERFECT ♪
  • ♪ SHE WANTS HER GRANDADDY PREACHING THE SERVICE ♪
  • ♪ YEAH, SHE WANTS MAGNOLIAS OUT IN THE COUNTRY ♪
  • ♪ NOT TOO MANY PEOPLE, SAVE HER DADDY SOME MONEY ♪
  • ♪ OOH, SHE GOT IT ALL PLANNED OUT ♪
  • ♪ YEAH, I CAN SEE IT ALL RIGHT NOW ♪
  • ♪ I'LL WEAR MY BLACK SUIT, BLACK TIE, HIDE OUT IN THE BACK ♪
  • ♪ I'LL DO A STRONG SHOT OF WHISKEY STRAIGHT OUT THE FLASK ♪
  • ♪ I'LL TRY TO MAKE IT THROUGH WITHOUT CRYING SO NOBODY SEES ♪
  • ♪ YES, SHE WANNA GET MARRIED ♪
  • ♪ BUT SHE DON'T WANNA MARRY ME ♪
  • ♪ I REMEMBER THE NIGHT WHEN I ALMOST KISSED HER ♪
  • ♪ YEAH, I KINDA FREAKED OUT, WE'D BEEN FRIENDS FOR FOREVER ♪
  • ♪ AND I ALWAYS WONDERED IF SHE FELT THE SAME WAY ♪
  • ♪ WHEN I GOT THE INVITE, I KNEW IT WAS TOO LATE ♪
  • ♪ AND I KNOW, HER DADDY'S BEEN DREADING THIS DAY ♪
  • ♪ OH, BUT HE DON'T KNOW HE AIN'T THE ONLY ONE ♪
  • ♪ GIVING HER AWAY ♪
  • ♪ I'LL WEAR MY BLACK SUIT, BLACK TIE, HIDE OUT IN THE BACK ♪
  • ♪ I'LL DO A STRONG SHOT OF WHISKEY STRAIGHT OUT THE FLASK ♪
  • ♪ I'LL TRY TO MAKE IT THROUGH WITHOUT CRYING SO NOBODY SEES ♪
  • ♪ YES, SHE WANNA GET MARRIED ♪
  • ♪ BUT SHE DON'T WANNA MARRY ME ♪
  • ♪ OH ♪
  • ♪ BUT SHE GOT ON HER DRESS NOW, WELCOMING THE GUESTS NOW ♪
  • ♪ I COULD TRY TO FIND HER, GET IT OFF OF MY CHEST NOW ♪
  • ♪ BUT I AIN'T GONNA MESS IT UP, SO I WISH HER THE BEST NOW ♪
  • ♪ SO I'M IN MY BLACK SUIT, BLACK TIE, HIDING OUT IN THE BACK ♪
  • ♪ DOING A STRONG SHOT OF WHISKEY STRAIGHT OUT THE FLASK ♪
  • ♪ I'LL TRY TO MAKE IT THROUGH WITHOUT CRYING SO NOBODY SEES ♪
  • ♪ YES, SHE WANNA GET MARRIED ♪
  • ♪ YES, SHE GONNA GET MARRIED ♪
  • ♪ BUT SHE AIN'T GONNA MARRY ME ♪
  • ♪ WHOA, BUT SHE AIN'T GONNA MARRY ME, NO ♪
  • ♪ ♪

Download subtitle

Download this video is not available

Description

Music video by Thomas Rhett performing Marry Me. (C) 2017 Big Machine Label Group, LLC

http://vevo.ly/F2fQmO

Tags

#ThomasRhett #MarryMe #Vevo #Country #OfficialMusicVideo

HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 Alan Walker

Lily flac

Alan Walker. 2018. Writer: Alan Walker;Lars Kristian Rosness;Magnus Bertelsen;K-391;Didrik Handlykken;Marcus Arnbekk.
2 Skylar Grey

Everything I Need flac

Skylar Grey. 2018. Writer: Elliott Taylor;Rupert Gregson-Williams;Skylar Grey.
3 Westlife

Hello My Love flac

Westlife. 2019. Writer: Steve Mac;Ed Sheeran.
4 Alan Walker

Lost Control flac

Alan Walker. 2018. Writer: Alan Walker;Thomas Troelsen;Mood Melodies;Sorana;Fredrik Borch Olsen;Magnus "Magnify" Martinsen.
5 Alec Benjamin

Let Me Down Slowly flac

Alec Benjamin. 2019. Writer: Alec Benjamin;Sir Nolan;Michael Pollack.
6 Sam Smith

Fire On Fire flac

Sam Smith. 2018. Writer: Steve Mac;Sam Smith.
7 Conor Maynard

Way Back Home (Sam Feldt Edit) flac

Conor Maynard. 2018. Writer: Ji Hye Lee;Shaun.
8 Post Malone

Sunflower flac

Post Malone. 2018. Writer: Carl Rosen;Louis Bell;Billy Walsh;Carter Lang;Swae Lee;Post Malone.
9 Alan Walker

Different World flac

Alan Walker. 2018. Writer: Shy Nodi;Alan Walker;Fredrik Borch Olsen;James Njie;Marcus Arnbekk;Gunnar Greve Pettersen;K-391;Corsak;Shy Martin;Magnus Bertelsen.
10 The Chainsmokers

Hope flac

The Chainsmokers. 2018. Writer: Kate Morgan;Chris Lyon;Alex Pall;Andrew Taggart.
11 Normani

Dancing With A Stranger flac

Normani. 2019. Writer: Mikkel S. Eriksen;Tor Hermansen;Jimmy Napes;Normani;Sam Smith.
12 Deniz Koyu

Eclipse flac

Deniz Koyu. 2019.
13 Backstreet Boys

No Place flac

Backstreet Boys. 2019.
14 Gesaffelstein

Lost In The Fire flac

Gesaffelstein. 2019. Writer: Ahmad Balshe;Nate Donmoyer;Gesaffelstein;DaHeala;The Weeknd.
15 Imagine Dragons

Believer flac

Imagine Dragons. 2019. Writer: Robin Fredriksson;Mattman & Robin;Wayne Sermon;Dan Reynolds;Daniel Platzman;Ben McKee;Justin Tranter;Mattias Larsson.
16 Alan Walker

I Don't Wanna Go flac

Alan Walker. 2018.
17 Ran-D

Zombie (Bassjackers Remix) flac

Ran-D. 2019.
18 Calvin Harris

Giant flac

Calvin Harris. 2019. Writer: Calvin Harris;Rag'n'Bone Man;Jamie Hartman;Troy Miller.
19 Loren Gray

Anti-Everything flac

Loren Gray. 2019.
20 Tom & Jame⁠

Waiting flac

Tom & Jame⁠. 2019.

Popular this week

Related videos

TheTV in 90 countries


Categories